Friday 15 April 2011

پيروزي ناجوانمردانه پرسپوليس با دستور دايي برابر استيل‌آذين / عزیزالله محمدی: فقط می‌گویم متاسفم

 آخرين بازي هفته‌ سي‌ام ليگ برتر از ساعت 19:05 بين دو تيم پرسپوليس و استيل آذين و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر برگزار شد و پرسپوليس 2 بر يك به برتري رسيد. 

مجتبي زارع در دقيقه 22 براي پرسپوليس گلزني كرد و سياوش اكبرپور دو دقيقه بعد گل تساوي استيل آذين را به ثمر رساند. 


در حالي كه بازي در دقيقه 94 دنبال مي‌شد سوشا مكاني مصدوم شد و توپ را به بيرون زد تا پزشكان او را مداوا كنند اما علي دايي به بازيكنان تيمش دستور داد بازي جوانمردانه را رعايت نكنند و توپ را به بازيكنان حريف ندهند. سپهر حيدري هم با توجه به اين نكته اوت را بلند به داخل محوطه جريمه استيل آذين پرتاب و آرفي توپ را به گل تبديل كرد. 

همين موضوع باعث به جنجال كشيده شدن ديدار در دقايق پاياني شد و بازيكنان استيل آذين به شدت به رعايت نشدن بازي جوانمردانه اعتراض كردند به طوري كه در اين لحظات درگيري شديدي بين بازيكنان رخ داد. نورمحمدي و ماتئوس در همين دقايق با كارت قرمز خداداد افشاريان اخراج و چند بازيكن نيز با كارت زرد جريمه شدند. 
محمدي هم در دقيقه 85 با دريافت كارت زرد دوم از استيل آذين اخراج شد. 

رئیس سازمان لیگ از اتفاقات رخ داده در پایان دیدارهای پرسپولیس و استیل آذین ابراز تاسف شدید کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله محمدی در پایان دیدار پرسپولیس و استیل آذین گفت: فقط تنها می توانم بگویم متاسفم. مقصر این صحنه‌ها هر کسی بود بازیکنان باید بیشتر رعایت می کردند.
وی ادامه داد: در هفته‌های پایانی لیگ همه چیز شده امتیاز و متاسفانه شاهد این اتفاقات هستیم که همه آنها را گزارش و از کمیته انضباطی می خواهیم به آنها رسیدگی عاجل کند.
محمدی در مورد اینکه رخ دادن چنین صحنه‌هایی مقابل کی‌روش ناراحت کننده نیست، گفت: مسئله کی‌روش نیست متاسفانه این بازی از تلویزیون پخش شد و همه ایرانی‌ها اتفاقات درون آن را دیدند.



1 comment:

  1. اگر دارید گزارش بازی را مینویسید پس لطفاً حقیقت را بنویسید و درست نه هر چه که دوست دارید.
    دروازه بان استیل آذین مصدوم نشده بود و برای اتلاف وقت خودش را به مصدمیت زد پس دلیلی‌ برای بازی جوانمردانه وجود نداشت.

    ReplyDelete