Thursday 2 June 2011

بگویید ناصر حجازی به خاطر سیگار فوت کرد


شبکه رادویی تهران صبح روز گذشته در بخشی از برنامه های رادیویی اش ناراحتی مسئولین از محبوبیت ناصر حجازی در میان مردم و سردادن شعارهایی بر علیه حکومت در مراسم تشییع پیکر وی را بروز داد.
به گزارش دانشجونیوز در برنامه این شبکه رادیویی یکی از کارشناسان برنامه سعی کرد تا با توهین به ناصر حجازی، از جوانان بخواهد تا از ناصر حجازی به عنوان "اسطوره" یاد نکنند.
کارشناس این برنامه در سخنان خود گفت: " چرا نباید در برنامه‌های مختلف تلویزیونی که تصاویر تکان‌دهنده‌ای از اوج عشق و ارادت جوانان به این اسطوره فوتبال پخش می‌شود، به این نکته اشاره شود که ناصر حجازی که در سن 60 سالگی فوت کرده، به خاطر کشیدن سیگار، سرطان ریه گرفته است؟"
گفتنی است در مراسم تشیع پیکر ناصر حجازی، تحت شرایط شدید امنیتی برگزار شد، مردم شعارهایی نظیر "مبارک بن علی نوبت سید علی، "یا حسین میرحسین"، "میرحسین، کروبی آزاد باید گردد " "نیروی انتظامی خجالت خجالت"، "زندانی سیاسی آزاد باید گردد" و همچنین "سرود یاردبستانی" سردادند.
ناصر حجازی همچنین در آخرین روزهای فروردین گفته بود: "به من می‌گویند عصبانی نشوم، مگر بی‌غیرتم وقتی درد و مشکلات مردم را به چشم می‌بینم، با بی‌تفاوتی از کنار آن بگذرم. آمده‌اند و یارانه‌ها را قالب کرده‌اند. زندگی مردم بهتر نشده که بدتر هم شده است. خدمت به مردم یعنی فراهم کردن رفاه و آسایش آنها، اما متاسفانه شاهد نداری و سختی زندگی مردم هستیم. دولت می‌گوید ۴۰ هزار تومان در ماه به مردم کمک می‌کنیم، مگر مردم گدا هستند؟"


1 comment:

  1. به مامان قول دادم واسه کادوی روز مادر سیگارو ترک کنم سر قولم بودم تا قضیه هاله ، مامان با چشمای خیس گفت : علی یه نخ سیگار میدی ؟ میدونم تو این مملکت سیگاری بشی ترکش با خداست

    ReplyDelete