Wednesday 11 May 2011

چند خبر استقلالی: از دعوت ناصر خان تا کنفرانس مطبوعاتی مظلومی

دعوت ناصر حجازی از مردم جهت همراهی با نماینده کشورمان استقلال ایران

۲از دوستدارانم  که همواره از لطف و همیاری آنها بهره مند بوده ام ، دعوت می نمایم تا با حضور پر شور در ورزشگاه آزادی و تشویق بی امان نماینده کشورمان،  استقلال ایران ، جهنمی برای نماینده اعراب بسازند تا با فریاد خلیج فارس صعود به مرحله بعد را فارغ از رنگها و در کنار هم و با نام ایران جشن بگیریم.
من نیز امیدوارم با کمی بهبودی و افزایش توان جسمانی و حضور در کنار مردم ،  همراه با شور و هیجان آنان ،  نظاره گر تلاش سربازان ایرانی باشم تا همه با هم شبی خاطره انگیز را پشت سر بگذاریم.

دوستدار خاک وطن - ناصر حجازی

حجازی ثابت کرد با ریا و دورویی کسی محبوب نمی‌شود

گمان این بود نقابداران محبوب می‌مانند اما  چهره های پشت نقاب... گمان این بود  کسی نمی‌فهمد این و آن که چهره‌شان در پس نقاب خوابیده، این نیستند، اما همه اینها فقط گمان بود. عیارها مشخص شدند، باز هم مردم سره را از ناسره شناختند. روح و روان از صافی گذشت.
نظرسنجی برنامه نود حرف برای گفتن زیاد داشت. اگر ناصر حجازی عمری چوب صراحت کلامش را خورده است و به همین دلیل از آنچه لیاقت داشت، دورمانده است اما مردم بر اخلاق نیک او صحه گذاشتند. مردم به شرافت و زلالی روحش نمره دادند و او را اسطوره نامیدند آن هم بیشتر به واسطه کلام صافش . اینکه حجازی از دروغ بدش می‌آید، اهل تزویر نیست و چهره در نقاب ندارد. ناصر حجازی همیشه رک حرف می زند و همین رمز محبوبیت اواست. انتقاد از سر دلسوزی، بیان بی‌پرده مشکلات به دلیل حس مسئولیت‌پذیری، صراحت کلام به این خاطر که بلد نیست ریا را، دورویی را ... حجازی همیشه یک رو دارد، یک رو و این رمز محبوبیت مردی است که امروز در بستر بیماری می باشد و دعای یک ملت بدرقه راهش ...
دوشنبه شب برنامه 90 و پیامک‌های مردم چیزی را ثابت کرد که باید ثابت می‌کرد. ناصر حجازی به واسطه کلام روشن و شفاف به محبوبیت رسیده تا جایی که این امتیاز، بازی‌های زیبای او در تاج و دوران مربیگری‌اش را تحت تاثیر قرار بدهد و رتبه آنها را پایین‌تر بیاورد...
دومین دروازه‌بان قرن آسیا، همین امتیاز بزرگی برای او به حساب می‌آید . اسطوره در مربیگری هم کم افتخار نداشت. او استقلال را به فینال جام باشگاه‌های آسیا رساند،در خارج از کشور مربیگری نمود و افتخار بدست آورد ... و این امتیاز او در مربیگری هم از یاد رفت چرا که برای مردم فقط یک چیز مهم است ، اینکه شخصیت محبوبشان یک رو داشته باشد.
مردم به خوبی می‌فهمند حرف چه کسی از روی ریا است. کلام چه کسی با تزویر بیان می‌شود و چه فردی چند شخصیت دارد...
ناصر حجازی دوشنبه شب مزد یک رویی‌اش را گرفت و همین برایش کافی است. همین که مردم رای به صداقت او دادند، همین که مردم برای صداقتش او را محبوب دانستند. آری، برای مردم کسی محبوب است که یک رو داشته باشد، کسی محترم است که حرفش را رک بیان کند و صورتش را رنگی نکرده باشد تا فریب را در پیش بگیرد ...
ناصر حجازی دوشنبه شب حالش بهتر شد. لبخند زد و باز دلش روشن‌تر شد ... ناصر حجازی دوشنبه شب فهمید صداقت او  فهمیده شده و سلامتش از نظرها پنهان نمانده است، این بار، دیگر چوب صاف بودنش را نخورد ... ناصر حجازی باز هم با حمایت همین مردم روی پایش می‌ایستد. به زندگی دوباره سلام می‌دهد و تمام دردها را به فراموشی می‌سپارد...


پرویز مظلومی: بازی را می‌بریم، از النصر هم هیچ ترسی نداریم
سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی بر عزم خود و شاگردانش برای کسب سه امتیاز و صعود به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. پرویز مظلومی دیروز در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما یک بازی دشواررا پیش‌رو داریم. النصر تیم بسیار خوبی است و ما هم به این تیم احترام می‌گذاریم اما هدف ما کسب پیروزی پر گل است. النصر را می‌بریم و از این تیم هیچ ترسی نداریم.
وی تاکید کرد: در غرب آسیا هیچ تیمی را به اندازه نمایندگان سعودی قدرتمند و حریف نمی‌دانم. به این بازی هم به چشم یک بازی بسیار جدی نگاه می‌کنم. ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و آمده‌ایم تا پیروزی این میدان باشیم.
مظلومی با اشاره به میهمان‌نوازی ایرانی‌ها گفت: ما همیشه به همه میهمان‌های خود احترام گذاشته‌ایم در عربستان ما را سر یک ساعت از زمین بیرون کردند اما تیم عربستانی یک ساعت و نیم تمرین کرد و کسی مزاحمشان نشد! ما باید ساعت 18 تمرین می‌کردیم اما به احترام تیم النصر، ساعت تمرین خود را 90 دقیقه عقب کشیدیم تا آنها در ساعت بازی تمرین کنند. در چنین شرایطی از میهمان خود انتظار داریم که به این همه میهمان‌نوازی ما احترام بگذارند.
مظلومی در پایان گفت: نقاط قوت تیم النصر را می‌دانیم و برای مهار خط حمله سرعتی آنها برنامه‌های ویژه‌ای داریم.



تمرین آخر: یک نقشه خاص


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با النصر ساعت 30/16 آغاز شد.
پرویز مظلومی در 5 دقیقه همه گفتن‌هایش را گفت و مردان خود را به جدی بودن و مصمم بودن دعوت کرد. «این 90 دقیقه با همه 90 دقیقه‌ها فرق دارد.»
فتح‌اله‌زاده اولین مردی بود که در زمین شماره یک آزادی حاضر شد. بعد از او تیم استقلال وارد شد.
تمرین آخر استقلالی‌ها که بدون غایب برگزار شد یک تمرین نرم بود. مروری بر وظایف پستی بازیکنان در بازی فردا.
استقلال برای باز کردن دروازه النصر یک برنامه و یک مکمل برنامه دارد. نقش هافبک‌ها و نقش مهاجمین نوک یک نقش خاص است.
تمرین یک ساعته استقلال ساعت 30/17 به پایان رسید. روحیه بالای مردان آبی بارزترین نکته بود. انرژی‌ روانی استقلال به اوج رسید.



No comments:

Post a Comment