Wednesday 11 May 2011

فتح‌الله‌زاده: مي‌خواهيم در جام حذفي محبت هواداران را جبران كنيم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: قصد داريم قهرمان جام حذفي شويم تا بتوانيم از اين طريق از هواداران تشكر كنيم.

علي فتح الله زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هواداران تشكر مي كنم. طبق اعلام رسمي 85 هزار نفر در ورزشگاه حضور پيدا كرده اند و ركورد زديم. من دست تك تك هواداران را مي بوسم. خيلي از آنها از شهرستان آمده بودند و من و تيم شرمنده آنها شديم. شرمندگي ما وقتي بيشتر شد كه با وجود حذف باز تيم را تشويق كردند.

وي افزود: قبلا قانون ‌AFC اين طور نبود اما با قانون جديد به خاطر يك گل حذف شديم. خيلي از فرصت هاي ما در اين مسابقه از دست رفت.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال كه چرا كار اين تيم به اما و اگر كشيده شد، گفت: ما در دو بازي مقابل السد و پاختاكور نتيجه خوبي نگرفتيم. مقابل پاختاكو بچه ها فكر كردند كه يك امتياز هم خوب است. مي خواهيم قهرمان جام حذفي شويم تا بتوانيم از اين طريق از آنها تشكر كنيم.

فتح الله زاده در مورد ارنج امروز استقلال و دفاعي بازي كردن اين تيم عنوان كرد: وقتي مي خواهيد در زمين راحت بازي كنيد بايد ارنج متفاوتي داشته باشيد و اگر مي خواهيد گل نخوريد وضعيت فرق مي كند. به نظر من كار مظلومي درست بود. ما گل راحتي را دريافت كرديم و اين به تيم استرس داد. ديديد كه سيد صالحي هم به زمين آمد. ما مي خواستيم حريف را خسته كنيم و حتي صاحب چندين موقعيت گل هم شديم. نيمه اول هم خوب بوديم. بچه ها به خاطر هواداران تلاش كردند تا گل بزنند.


سرپرست باشگاه استقلال در مورد آينده كاري مظلومي گفت: مظلومي سال ديگر هم با ماست. ما تيم را تقويت مي كنيم.

وي در مورد شايعه زد و خورد طالب لو در باشگاه استقلال اظهار داشت: اصلا به قيافه وحيد چنين چيزي مي آيد؟ او مثل ني مي ماند كه مي شكند. طالب لو هميشه يكي از بهترين هاي استقلال بوده و يار من هم بوده است. او امروز هم محمدي را تشويق كرد و به تيم روحيه مي داد. اين خبر صحت ندارد.

فتح الله زاده در مورد پرسپوليسي شدن عمران زاده گفت: اين هم درست نيست و حنيف به پرسپوليس نمي رود.

وي در پاسخ به اين سوال كه گفته بود منظورش از " مثل كامپيوتر ويروسي شده است " چيست، گفت: گاهي مصاحبه هايي از منتشر مي شود و در همين مواقع است كه مثل كامپيوتر ويروسي مي شوم و منظورش هم همين بود. من گفتم احترام ويژه اي براي ابراهيم زاده قائل هستم اما براي فصل بعدي براي كسي پيغامي نداده ام. از عملكرد مظلومي رضايت دارم و او تلاشش را انجام داده است.

وي در مورد جوسازي عرب ها و النصري ها نسبت به ميزباني استقلال گفت: براي آنها احترام زيادي قائل شديم. وقتي به عربستان رفتيم از من كه مدير تيم بودم انگشت نگاري كردند اما ما در تهران همه تلاش خود را انجام داديم تا بهترين ميزباني را انجام دهيم. حتي به آنها گفتيم كه آب بخرند ما پولش را مي دهيم. اين درحالي بود كه ما از ميزباني آنها رضايت نداشتيم. 

No comments:

Post a Comment